مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-21دانش

میز دانشجو| حالا تو ماندی و نگرانی های بعد از کنکور!


نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 به پایان رسید، اما داوطلبان کنکور می خواهند بدانند نگرانی های بعد از کنکور را چطور کنترل کنند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 روز گذشته و امروز برگزار شد و امروز با رقابت داوطلبان در گروه هنر پایان یافت.

وقتی با داوطلبان پس از اتمام آزمون شان صحبت می کنیم متوجه می شویم که داوطلبان کنکور می خواهند بدانند نگرانی های بعد از کنکور را چطور کنترل کنند؟ در این زمینه با یکی از داوطلبان گفت وگو کردیم.

گفت: استرس تقلب برخی داوطلبان و عقب ماندنم از آن ها فقط به دلیل تقلب مانع از تمرکزم بر روی سوالات شد و نتوانستم آنطور که باید پاسخ بدهم.

یکی دیگر از داوطلبان اما این داوطلب را مورد خطاب قرار داده و گفت: خیالی نیست، یا قبول می شویم یا نمی شویم؛ مگر همه باید کنکور قبول شوند.

مادر یکی از داوطلبان هم گفت: شما زمانی نگران می شوید که همه چیز را در کنکور خلاصه کنید، باید بدانید که زندگی جز کنکور هم مسیرهای دیگری دارد و می توانید از آن مسیرها به اهدافتان برسید؛ مهم این است که هدفتان را تعیین کنید و برای آن بجنگید، حتی اگر تنها به کنکور فکر می کنید و در این نوبت موفق نبوده اید می توانید برای آزمون بعدی تلاش کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| حالا تو ماندی و نگرانی های بعد از کنکور!

میز دانشجو| حالا تو ماندی و نگرانی های بعد از کنکور!